במחצית הראשונה של השנה זוכה שוק הרכב המקומי לכמה מהלכים מסקרנים ואפילו שוברי שוק. הראשונה לצאת בדגם לואו-קוסט הייתה קרסו, יבואנית דאצ'יה לישראל, שפתחה בסערה עם מספר נכבד של מסירות אך מגבלת התיבה האוטומטית הביאה את החברה לנקודה בה יהיה קשה לה לפרוץ קדימה והיא מתחילה להתייצב עם כ-200 מסירות בחודש.
קיה מצידה החלה למכור בישראל את הספורטג' 1.6 במחיר משפחתית והקהל בהחלט הצביע ברגליים עם מספר מסירות של 1,000 מכוניות מדי חודש.
כעת, עם המבט לעבר המחצית השנייה של השנה, אנו מנסים לסמן את הדגמים עם הפוטנציאל למיני-מהפכות - והנה הם לפניכם בסרטון המצורף...
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.