אוון שפיגל, מנכ"ל סנאפצ'ט, טוען כי מטרת החברה היא לא להימכר אלא להפוך לציבורית, במה שעשוי להסתמן כהנפקה הלוהטת ביותר בוול סטריט השנה או בשנה הבאה.
"אנחנו צריכים להנפיק. יש לנו כבר תוכנית לזה", אמר שפיגל בכנס Re/code אמש (ג').
באופן לא מפתיע, שפיגל לא מסר פרטים נוספים כמו לוח זמנים או שווי רצוי, אך הוא אמר בוודאות שהחברה לא מחפשת להימכר אלא להפוך ציבורית.
סנאפצ'ט היא אחת האפליקציות הפופולריות בעולם ובשנת 2013 היא דחתה הצעת רכש מפייסבוק ב-3 מיליארד דולר.
כאשר שפיגל נשאל מדוע סנאפצ'ט רוצה להישאר חברה עצמאית, הוא ענה: "זה יותר כיף ככה".
שוויה של סנאפצ'ט גדל במהירות לאור הצמיחה ממנה נהנית החברה. אם לפני שנתיים היא דחתה הצעת רכש מפייסבוק ב-3 מיליארד דולר, הרי שהיום היא כבר מוערכת ב-15 מיליארד דולר, כלומר השווי קפץ פי 5 בתקופה זו.
כאשר שפיגל נשאל האם ישנה בועה בסיליקון ואלי, הוא הודה שכן, אך הוסיף: "אנשים מבצעים השקעות מסוכנות. אני חושב שיהיה תיקון אבל אי אפשר לדעת מתי. אנחנו לוקחים את זה בחשבון בתוכניות שלנו".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.