כשהחליטה להוביל תוכנית חברתית-כלכלית שאין בה תוכן שיווקי, אמרו לה שזה עלול לפגוע במפרסמים, ולהוות כאב ראש גדול. היא ניהלה מלחמות מול המחלקה המסחרית של ערוץ 10, כי היה חשש שהתוכנית תביא לביטול קמפיינים.
גם שעת השידור, ארבע אחר-הצהריים, לא נחשבה אטרקטיבית, ובערוץ הרימו גבה, כי לא בטוח ששווה להשקיע במהלך שיניב "מקסימום 3% רייטינג ביום גשום".
אבל סיון כהן התעקשה, ו"הכול כלול" עלתה לאוויר. היום כבר אפשר לומר שהיא צדקה: הרייטינג הממוצע בשלושת הרבעונים האחרונים עמד על 5.3% - התוכנית הנצפית ביותר בשעת השידור הזו.
היום של כהן, 32, מתחיל מוקדם מאוד. "זה אומר לקום בשש וחצי בבוקר, בשבע אם אני מתפרעת. לקרוא את כל העיתונים, כל פסיק קטן, להתחיל לשלוח וואטסאפים על רעיונות בקבוצה של התוכנית, להתחיל את הדיאלוגים עם העורכת והצוות, לגבש ליין-אפ. אני מעורבת בכל דבר.
"אני מאוד לא טאלנטית במערכת, אני עובדת כמו אחרון התחקירנים. רעב עיתונאי זה בסיסי, ומי שלא רעב - שיפרוש. בעיניי רביב דרוקר הוא כזה - גם אחרי כל הקילומטראז' שלו וכל ההישגים, הוא עדיין רעב".
- השגת מה שרצית?
"היום מפרגנים לי בערוץ, אבל את ההכרה הברנז'אית הרחבה עדיין לא קיבלתי. לא באמת יודעים מי אני. חודשים ארוכים חשבתי שההכרה לא חשובה, אבל התבגרתי, גדלתי והתפתחתי, והבנתי שבסוף אנחנו גם מותגים. מגיע לי ומגיע לתוכנית יותר הכרה ברנז'אית, ולא שיכירו אותה רק ברחוב".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.