חברת אמזון תציע משלוחים חינם שיגיעו באותו יום, למנויים של שירות "פריים" של החברה ב-14 אזורים עירוניים. באופן זה, אחד מתוך כל 6 אמריקאים יוכל לקבל את השירות המהיר במקום ללכת לחנות.
מנויי "פריים", שמשלמים 9 דולר בשנה עבור הנחות במשלוחים, סטרימינג בווידיאו ושירותים אחרים, נאלצו קודם לכן לשלם 5.99 דולר תמורת משלוח באותו יום. כעת השירות יהיה חינמי עבור הזמנות בהיקף של יותר מ-35 דולר שנרשמו לפני השעה 12 בצהריים, מתוך מבחר של יותר ממיליון מוצרים, כולל מדחומים לאוזניים, מטענים למחשבים ניידים וגמדי גינה.
"הדבר מאפשר לאנשים לעסוק במה שהם רוצים לעשות במקום לעשות סידורים", מסר גרג גרילי, סגן נשיא אמזון. "חיפשנו דרכים לשפר את חווית הלקוח בשירות הפריים מאז התחלנו אותו בשנת 2005, וזהו צעד נוסף קדימה בהתפתחות הזאת".
אמזון מנסה להציב סטנדרט חדש במהירות המשלוחים בתעשיית המסחר המקוון. הצפי הוא כי מכירות מקוונות יעלו ב-14% השנה, ויגיעו ל-349 מיליארד דולר בארה"ב, כך על-פי חברת EMarketer.
בתקופה שבה המכירות ממשיכות לעבור מחנויות "בשר ודם" לטלפונים חכמים ומחשבים ניידים, כמה מהמתחרים של אמזון מנסים לחקות את מודל שירות המנויים של החברה, שהשיקה אותו לפני 10 שנים כשהציעה משלוח חינם תוך יומיים על מיליון פריטים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.