אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, שנים של התקשרות בין פובליסיס ישראל לרשת קלאב מד יבואו לקיצן, והחברה תמצא לעצמה משרד פרסום חדש - כך נודע ל"גלובס".
ההתקשרות בין הצדדים הולכת אחורה עוד לימים שבהם אריאלי (כיום פובליסיס) היה משרד פרסום עצמאי לכל דבר.
לפני שנים ספורות עבר התקציב הבינלאומי שינוי: הוא אמנם נשאר תחת כנפי פובליסיס העולמית כחברת החזקות, אך ברשת הוחלט להעביר את התקציב לסאצ'י&סאצ'י. עם זאת, בארצות בעולם שבהן שני המותגים פעילים, איפשרו לנציג המקומי להותיר את התקציב בידי פובליסיס. סאצ'י &סאצ'י מיוצגים בארץ על-ידי סוכנות הפרסום באומן-בר-ריבנאי.
בעת מעבר התקציב הבינלאומי הייתה פובליסיס ישראל במצב לא יציב - בין היתר בשל העברת חלק מתקציביו לליאו ברנט (לשעבר רגב-קוויצקי). כדי לא להחליש אף יותר את המשרד, פעלו בקבוצה להשאיר את תקציב קלאב מד בפובליסיס ולא להעבירו לבאומן-בר-ריבנאי. אולם הזמן חלף, המשרד התייצב, ומערכת היחסים בינו לרשת קלאב מד לא שגשגה.
בשנה שעברה פרסמה קלאב מד בהיקף של 15 מיליון שקל במחירי מחירון.
מנכ"ל פובליסיס ישראל, ארי מלמוד, בחר לא להתייחס לידיעה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.