עד לפני 4-5 שנים, בכל שנה זכה המותג אורנג' במקומות הגבוהים ביותר במדד המותגים של "גלובס". שנים רבות המותג היה שני רק למותג קוקה-קולה. מנכ"לי פרטנר בעבר נהגו למנף את המותג והשקיעו בו עשרות מיליוני שקלים בשנה. בשנים האחרונות זה כבר לא כך.
המותג אורנג', שפעם היה מקור לגאווה, כבר מזמן איבד מזוהרו. זה קרה בעקבות התפתחות התחרות בשוק הסלולר, ששחקה לחלוטין את ערך המותג וגרמה לצרכן הישראלי לחפש מחיר הוגן, במקום להעדיף את הניחוח הבינלאומי שגבה ממנו מחירים גבוהים.
כמה מהלקוחות שאתם מכירים כיום באמת באים לפרטנר בגלל המותג אורנג'? נתוני ניידות המספרים מלמדים כי פרטנר, למרות המותג אורנג', מאבדת בחודשים האחרונים יותר מנויים ממתחרותיה. זה אומר הכול.
עם זאת, לפרטנר יש ערכים אחרים שהם הרבה יותר ריאליים, כמו שירות טוב יותר, אך גם בעבור זה לקוחות לא מוכנים לשלם יותר, כך שהשוק הסלולרי הישראלי הוא שוק של מחיר בלבד, ולמותגים אין יותר כמעט שום ערך. העובדה שפרטנר משלמת לאורנג' כ-15 מיליון שקל בשנה היא לפיכך מיותרת לחלוטין.
פרטנר תעשה בחוכמה אם תדע לנצל את שעת הכושר הזו ולהפוך את הלימון הזה ללימונדה. 15 מיליון שקל זה הרבה כסף בעבור חברה שעשויה לעבור להפסד השנה, אז מה הטעם להמשיך לשלם את הכסף הזה כאשר ברור שממילא המותג הזה עכשיו נהפך נטל, וכבר אינו נכס?
פרטנר תעשה בשכל אם תמצא את הדרך לנכס לעצמה ערכים חדשים בעקבות דבריו של מנכ"ל אורנג' העולמית סטפן רישאר, ותראה שהיא חברה ישראלית גאה שלא נשברת תחת איומי החרם, ושולחת את המנכ"ל האנטי-ישראלי של אורנג' להיפגש עמה בבית המשפט.
התמונות מהיום (ה') של עובדי פרטנר עם דגלי ישראל, מפגינים ושרים, עשו לחברה שירות אדיר, בבחינת "ככל שיענו אותנו - כן נרבה ונפרוץ". זה צריך להיות הקו של פרטנר. בסוף, אם החברה תדע לנצל את האירוע הזה בחוכמה, היא יכולה רק להרוויח ממנו.
הפגנת עובדי פרטנר / צילום: פרטנר
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.