יש חיים אחרי "ארץ נהדרת": חברת הצבעים נירלט עולה בקמפיין פרסומי חדש, שאותו יוביל השחקן, הסטנדאפיסט ומגיש הטלוויזיה טל פרידמן, אשר ישמש כפרזנטור של החברה. פרידמן יקבל עבור הקמפיין 450 אלף שקל לשנת 2015.
הקמפיין בהשתתפות פרידמן יעלה לקראת הקיץ, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, ויכלול תשדירי טלוויזיה, קמפיין דיגיטל, יחסי ציבור, תשדירי רדיו ופרסום בנקודות המכירה.
לדברי שיר זכאי, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של חברת נירלט, "טל פרידמן הוא שחקן וקומיקאי בעל רבדים רבים, שהצליח במהלך הקריירה שלו להגיע לכל שכבות האוכלוסייה, ולכן ראינו בו כבחירה הטבעית להוביל את הקמפיין של נירלט ולשמש כפרזנטור של החברה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.