אוהדים של ניוקאסל יונייטד מהפרמיירליג, שהגיעו לכל משחקי הקבוצה בעונה החולפת (2014/15) - נאלצו להיפרד מסכום המוערך ב-3,150 ליש"ט (כ-18.6 אלף שקל). אוהדי ארסנל במקום השני, עם 3,118 ליש"ט; סאות'המפטון (3,009 ליש"ט), סנדרלנד (2,978 ליש"ט) וסוונזי (2,942 ליש"ט) משלימות את החמישייה הראשונה; האוהדים הנאמנים שלא פספסו אף משחק פרמיירליג של ווסט ברומיץ' העונה שילמו הכי פחות על החוויה מבין 20 קבוצות הליגה האנגלית הבכירה - 1,902 ליש"ט.
כך עולה מבדיקה שערך אתר הסחר האלקטרוני musicMagpie, שתוצאותיו פורטו ב"דיילי מייל".
הבדיקה התחשבה בעלויות של רכישת מנוי למשחקי הבית של כל קבוצה - ההמנוי הזול ביותר אותו היה ניתן לקנות (ארסנל, שגובה את מחירי הכרטיסים והמנויים היקרים ביותר בפרמיירליג - היא היחידה בליגה עם מחיר בן ארבע ספרות למנוי עבור משחקיה באצטדיון ה"אמיריייטס" - 1,014 ליש"ט); המחיר כלל גם את הכרטיסים למשחקי החוץ, והוצאות התחבורה למשחקי החוץ נלקחו בחשבון בבדיקה, שלא כללה הוצאות כגון מזון.
אוהדי מנצ'סטר יונייטד, שידועים באנגליה כקהל משחקי חוץ נאמן במיוחד - נפרדו העונה מ-2,031 ליש"ט בגין רכישת כרטיסים ותחבורה למשחקי חוץ (ואלה מביניהם שהחזיקו גם במנוי למשחקי הבית באולד טראפורד הוציאו סך של 2,563 ליש"ט על אהדתם).
השכר הממוצע באי הבריטי עומד כיום על כ-550 ליש"ט לשבוע.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.