חברת ב.מ.וו חשפה רשמית את הדור החדש של מכונית הדגל מסדרה 7. המכונית מביאה עימה שורה ארוכה של חידושים טכנולוגיים ובראשם שימוש ב"ליבה" שעשויה מחומרים פלסטיים קלים וחזקים שמחוזקים בסיבי פחמן. השימוש בטכנולוגיה החדשה מגדיל את קשיחות הרכב ומפחית עד 130 קילוגרם מהמשקל של המכונית היוצאת.
רשימת החידושים כוללת גם מערכת הנעה היברידית-נטענת חדשה עם הספק של 326 כ"ס, שרושמת צריכת דלק ממוצעת משוקללת של כמעט 50 קילומטר לליטר ומאפשרת לנוע עשרות קילומטרים במהירות של עד 120 קמ"ש על חשמל בלבד.
תא הנוסעים מצויד בין השאר במערכת מולטימדיה עם זיהוי תנועות יד ומחוות, גג שמש פנורמי מתקדם וגם חידוש עולמי: מערכת שמאפשרת לבעל הרכב להחנות את הרכב ולהוציא אותו ממקומות חניה צרים בעזרת שלט רחוק, ללא צורך בישיבה מאחורי ההגה.
המכונית תגיע אלינו לקראת נובמבר ובשלב הראשון יוצעו כאן המנועים המוכרים של ב.מ.וו, החל במנוע בנזין 3 ליטר בהספק של 326 כ"ס.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.