תלמה קנתה ב-350 אלף שקל את "ברייק הזהב" בגמר תוכנית הריאליטי "האח הגדול VIP" של זכיינית ערוץ 2 קשת, כך על-פי הערכות בשוק.
במהלך התשדיר בן הדקה, שישודר רגע לפני ההכרזה על הזוכה בתוכנית, תציג תלמה את התשדיר החדש למותג "ברנפלקס" - הסרטון השלישי בכיכובה של "דנית זמרת החתונות", היא אילן פלד.
עוד בגמר, שיתקיים ביום שלישי הקרוב, רשת האופנה רנואר השקיעה, על-פי ההערכות, כמיליון שקל בפעילות פרסום ייחודית, שפותחה בשיתוף עם מחלקת השיווק של קשת במיוחד בעבור האירוע. במסגרת הפעילות תשדר רנואר תצוגת אופנה לסוף הקיץ, על שביל היציאה מבית "האח הגדול", שיוסב למסלול תצוגה.
התצוגה תשודר במהלך 3 הפסקות פרסומת, שבהן יוצגו קולקציות המותג, בהשתתפות למעלה מ-30 דוגמנים. במקביל, באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ומסונכרת, הפריטים יהפכו זמינים לרכישה מוקדמת בתנאים בלעדיים באתר ובאפליקציית mako.
שיתוף-הפעולה השיווקי המרכזי בעונה זו של תוכנית "האח הגדול" היה עם רשת הריהוט איקאה. עלות שיתוף-הפעולה הזה עמדה על 2.5 מיליון שקל על-פי ההערכות. הרשת סיפקה את כל הריהוט והאביזרים לתפאורת התוכנית, ואחת המשימות בתוכנית עסקה בהרכבה עצמית של תכולת הבית, מאפיין מרכזי של המותג.
במקביל הוקם באתר של הזכיינית קשת, mako, מתחם המאפשר סיור וירטואלי בבית "האח הגדול", שבמסגרתו יכלו הגולשים לגלות כמה עולה כל פריט מתוצרת החברה. על-פי נתונים של האתר, כ-200 אלף גולשים הקליקו על תגיות המחיר של הרהיטים באתר.
בקשת לא התייחסו לנתונים בכתבה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.