"אנחנו מנהלים בדיקות ראשוניות לגבי האפשרות לרכוש את מגה. זו רשת שהרוויחה המון כסף. משהו קרה שם בניהול. דיברו איתנו, ואנחנו מדברים על זה. צריך לבדוק ולראות מה לעשות בנושא" - כך אמרה היום (א') יפית גרינברג (ג. יפית) בפורום Mentors Cal, יוזמה של חברת Cal ועיתון "גלובס", שנועדה לסייע בייעוץ לעסקים בינוניים וקטנים.
במסגרת האירוע היום התראיינה גרינברג לעורך הראשי של "גלובס", חגי גולן. הריאיון המלא יתפרסם מחר (ב').
גרינברג, בעלת השליטה בקבוצת הפרסום ג. יפית ומבעלי רשת סטימצקי, סירבה להתייחס לפרטים לגבי שאלת רכישתה של רשת מגה, שנקלעה לקשיים. זאת בעקבות הפרסום בימים האחרונים על כך שהיא מגבשת קבוצת משקיעים לרכישתה.
גיבוש קבוצת המשקיעים בידי גרינברג לרכישת מגה מזכיר את המקרה הדומה לפני שנה עם רשת הספרים סטימצקי, גם אז גיבשה גרינברג קבוצת משקיעים לרכישת הרשת.
בדבריה של גרינברג היום היה אפשר למצוא נקודת חיבור נוספת בין מקרה סטימצקי לזה של מגה. כשהיא דיברה במהלך הריאיון על רכישת סטימצקי, אמרה גרינברג כי אחת המוטיבציות המרכזיות לרכישה הייתה ההבנה שאם היא לא תצא למהלך זה, 1,200 עובדי הרשת יפוטרו לאלתר.
כשגולן שאל אותה על מגה, אמרה גרינברג בין היתר: "אנחנו מתעניינים ובודקים. מה יהיה, איני יודעת, אבל יש שם 6,000 עובדים שהם מאוד מבוהלים". אולי יש בכך רמז כי גרינברג דווקא עוסקת ברצינות בניסיון לגבש קבוצה לרכישת הרשת.
לגבי האפשרות הזו, ובכלל זיהוי הזדמנויות בשוק, אמרה גרינברג: "את השוק צריך לזהות, ובזה אני חזקה, בלי שחצנות. איפה כדאי ואיפה לא - בזה אני והצוות שלי חזקים מאוד".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.