אחרי שב.מ.וו מכרה 62 אלף מכוניות מדגם X1, הגיעה העת לשדרג את המכונית, ובחברה מאמינים כי הדגם החדש יהיה פופולרי הרבה יותר.
למרות העובדה כי השינויים של ה-X1 החדש נראים מינוריים למדי, מדובר בפלטפורמה חדשה לחלוטין, ובמקום להשתמש בשלדה של ב.מ.וו סדרה 3, בחר הפעם היצרן הגרמני בשלדה של מיני קופר, ומכאן שהדגם החדש בעל ההנעה הכפולה התקצר מעט בהשוואה לקודם ב-8 סנטימרים, אולם המרחב הפנימי התרחב מעט, ונפח תא המטען גדל ב-15%.
בשלב ראשון ישווק הרכב בארהב עם מנוע 4 בוכנות מוגדש טורבו בנפח 2 ליטרים, המפיק 228 כוחות סוס שעוברים כאמור לכל הגלגלים דרך תיבת הילוכים אוטומטית בטכנולוגיית איקס דרייב של ב.מ.וו.
נתוני צריכת הדלק של המכונית טרם פורסמו, אך היצרן הגרמני טוען כי הפחתת משקל הרכב בקרוב ל-50 ק"ג בהשוואה לדור הקודם תשפר את צריכת הדלק בהתאם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.