האתר להשוואת מחירים באינטרנט טרווליסט יצא בקמפיין טלוויזיוני ראשון בעלות כוללת של 3 מיליון שקל ובגילומו של השחקן יניב ביטון.
ביטון משחק את דמותו של יקי הדייל בחברת תעופה פיקטיבית בשם "Flyair" בשורה של מצבים קומיים מגוונים מעולם הדיילות, ואם חיפשתם אקטואליה, אז בסרטון יש קריצה ל"פרשת השוקולד" הזכורה לרע - רק עם טוויסט קצת שונה.
משרד הפרסום שאחראי על הקמפיין הוא פרסום אברהם. עבור ביטון, שהתגלה בסדרה "היהודים באים" כיוסף, מדובר בקמפיין פרסומי ראשון.
הקמפיין עולה לאוויר בעוד כשבוע.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.