הטיפ היומי: אחת ההזדמנויות המשכנעות ביותר להשקעה

במחלקת המחקר של גולדמן זאקס ממליצים "קנייה" על מניית Mead Johnson במחיר יעד של 128 דולר למניה - פרמיה של כ-39% על מחיר השוק הנוכחי

יצרנית מוצרי התזונה Mead Johnson  / צילום: בלומברג
יצרנית מוצרי התזונה Mead Johnson / צילום: בלומברג

יצרנית מוצרי התזונה Mead Johnson נסחרת בבורסת ניו יורק לפי שווי של כ-18.6 מיליארד דולר. החברה, שפוצלה בשנת 2009 מחברת התרופותBristol-Myers Squibb, מייצרת תרכובות מזון לתינוקות ומוצרים תזונתיים לילדים, תחת המותגים Enfamil, Choco Milk ו-Nutramigen.

אנחנו רואים את המניה כאחת ההזדמנויות המשכנעות ביותר בתחומי הסיקור שלנו למחצית השנייה של 2015. אנו מצפים שהצמיחה במכירות האורגנית (צפי לצמיחה של כ-10% במחצית) והירידה בעלויות החלב יתרמו לעקיפה והעלאת התחזיות של החברה. התחזיות שלנו לרווח הנקי של Mead Johnson למחצית השנייה גבוהה ב-8% מקונצנזוס האנליסטים, ואנחנו מצפים מהחוזק בעסקיה להימשך גם בשנים 2016 ו-2017, אשר עבורן התחזיות שלנו גבוהות ב-7% ו-9% מהקונצנזוס, בהתאמה.

תחזיתנו נובעת בעיקר מהעובדה שהמוצר החשוב ביותר של החברה מגיע לנקודת פיתול בסין, וזה ישפיע גם על הצמיחה בכל אזורי הפעילות המרכזיים שלה. החברה השיקה בסין מוצר חדש שהיא מייצרת באירופה, ויכולה כעת לשרת באופן יעיל יותר הורים סינים, שביצעו רכישות של מזון לתינוקות מאירופה באמצעות האינטרנט.

בכל הקשור לעלויות החלב (32% מעלויות המכר) שנפלו ברמה גלובלית, אנו מצפים להשפעה חיובית על הרווח הגולמי הרבה מעבר לתחזיות השוק. התועלת מכך תימשך להערכתנו גם ב-2016. נוסף על כך, הזדמנויות לרכישות פוטנציאליות, הקצאה אגרסיבית יותר של ההון, או שליטה הדוקה יותר על ההוצאות מוסיפות עוד אפסייד.

באחרונה דווח על חילופים בעמדת סמנכ"ל הכספים של Mead Johnson, ואנחנו רואים בכך הזדמנות לרענון ולאפשרות של הקצאת הון אגרסיבית יותר ודגש רב יותר על מבנה ההון, שם אנחנו מזהים פוטנציאל לשיפור.

הסיכונים המרכזיים בהשקעה במניה כוללים סוגיות של איכות המוצרים, מחסור בחדשנות והאטה בשוק האמריקאי.

אנחנו ממשיכים להמליץ על מניית Mead Johnson "קנייה". מחיר היעד שלנו למניה, 128 דולר, מבוסס על מכפיל רווח של 27 ומכפיל EV/EBITDA של 16 (המהווים 70% מהערך), כמו גם ערך נוסף מרכישות. מחיר היעד הזה מבטא פרמיה של כ-39% על מחיר השוק הנוכחי של המניה.

מחלקת המחקר, גולדמן זאקס

הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם