המהפכה הצרפתית של סיטרואן נוחתת בישראל וקוראים לה קקטוס. המכונית מאובזרת במנוע בנפח 1.2 ליטרים פיורטייק המצויין של פיזו סיטרואן, אותו מנוע שלושה צלנדרים שפגשנו בפיז'ו 308 הנהדרת אך ללא מגדש טורבו ועם הספק של 82 כוחות סוס.
בשלב הזה המכונית תגיע עם תיבה הילוכים ידנית בעלת 5 מהירויות של אייסין aisin היפנית תיבה שעלולה להוות מכשול אצל הצרכן הישראלי חובב התיבות אוטומטיות. מבט למפרט הטכני של המכונית מגלה יחסי משקל הספק מפתיעים למדי.
בלובינסקי חוסכים מהלקוחות להתלבט בין רמות הגימור ומציעים רמת גימור אחת בשם פאן שכוללת לוח מכוונים דיגיטלי, מסך מולטימדיה בגודל 7 אינצ', בקרת אקלים, דיבורית בלוטוס תא כפפות שנפתח כלפי מעלה ומפנה מקום לרגלים ועוד.
הקקטוס זכתה בארבעה כוכבי בטיחות של היורו אנקפ והיא כוללת 6 כריות אוויר כשלראשונה כרית האוויר של הנוסע לצד הנהג נפתחת מלמעלה, מערכת ניתור לחץ אוויר בצמיגים ועוד, בזירה הטכנולוגית המכונית כסטנדאט כאמור, מאובזרת בבקרת שיוט, מערכת להגבלת מהירות מתז מים המשולב במגבים עצמם ועוד.
הסיטרואן קקטוס היא המכונית הראשונה שמושקת בישראל תחת המנכ"ל החדש אבי צור שעד לפני מספר חודשים היה מנכ"ל צ'מפיון מוטורס. באופן אולי סמבולי, הקקטוס מסמלת אולי יותר מכל דגם אחר של לובינסקי שנחת בישראל בשנה האחרונה את השינוי הגדול שעובר על פיז'ו סיטרואן העולמית והשאיפות שלה לעתיד.
כאמור, המכונית תמכר במחיר של 90 אלף שקל לציבור הרחב, אם אתם חברים במועדון חבר תכלו לרכוש את הרכב ב-5,000 שקל פחות. הקקטוס היא מכונית חוצה סגמנטים שפונה לכל אלו מכם שמוכנים לוותר על תיבה אוטומטית לטובת מכונית שונה ובעלת אמירה אופנתית מובהקת.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.