סביר שכמעט כל אחד מאיתנו מוצא את עצמו מדי פעם משתרך מאחורי משאית, ממתין להזדמנות לצאת לעקיפה. הבעיה היא שאתם לא לבד על הכביש, ואם מדובר במסלולים צרים אז המהלך עלול להסתיים בטרגדיה.
ישנן הרבה טכנולוגיות היום שמסוגלות לפקח על "שטחים מתים", אבל מאחר והן מותקנות ברכבי יוקרה, חלק גדול מהאוכלוסייה נאלץ להסתמך על שיקול דעת בלבד.
ענקית הטכנולוגיהסמסונג חשפה לאחרונה רעיון שיכול לצמצם משמעותית את התאונות הקטלניות הנגרמות מהתנהגות זו, כחלק ממיזם למאבק בתאונות הדרכים בארגנטינה - אחת המדינות בהן שיעור הנפגעים בכבישים הוא הגבוה ביותר בעולם.
הרעיון עצמו פשוט מאוד: כל משאית תצויד 4 מצלמות מלפנים שמקרינות את התנועה על קיר תצוגה שמורכב על חלקה האחורי. בצורה זו, הנהגים שתקועים על זנב המשאית רואים בזמן אמת אם הכביש פנוי, יכולים לאמוד היטב את המרחק מהרכב שמגיח מולם ולצאת לעקיפה בטוחה.
בנוסף לכך, היא תורמת גם במצבים בהם נהגים בולמים לפתע, כאשר חיה כלשהי פורצת לכביש וכאשר מתבצעות עבודות תחזוקה בכביש.
המשאית של סמסונג נמצאת כרגע בשלב של אבטיפוס. החברה מאשרת שהטכנולוגיה עובדת מצוין ובימים אלה היא פועלת כדי לקבל אישורים על מנת להעביר אותו לייצור סדרתי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.