הסטארט-אפ של אנדי רם, Pulse Play, הצליח לגייס 75 אלף דולר בקמפיין גיוס המונים באתר אינדיגוגו. הקמפיין מסתיים בעוד שלושה ימים, אך החברה הצליחה להגיע ליעד שנקבע עוד לפני הדד-ליין לאחר שקיבלה תרומות מ-614 תורמים. התרומה הגדולה ביותר, בסך 20 אלף דולר, התקבלה מתורם אנונימי שרכש את התמורה הגדולה ביותר - סיור VIP מאחורי הקלעים באליפות ארה"ב הפתוחה יחד עם רם.
רם, טניסאי זוגות לשעבר, עובד בשנה האחרונה יחד עם חממת הרעיונות SFBI, על פיתוח שעון ספורט ייעודי עבור ענפי המחבט, ובראשם טניס. השעון כולל פיצ'רים שונים כגון לוח תוצאות במהלך המשחק, היסטוריית משחקים, דירוג חברתי ועולמי ראשון מסוגו ועוד.
בעקבות הגיוס המוצלח צפויים הרוכשים לקבל את השעונים הראשונים בתחילת אוקטובר, ובראשית 2016 הם יוצעו למכירה אונליין וברשתות שיווק ברחבי העולם. במהלך הקמפיין הוצעה גרסה ראשונית של השעון ב-50 דולר, ובהמשך הוא צפוי לעלות 80 דולר.
רם אמר בתגובה, כי "אני נרגש מאוד מההגעה ליעד בקמפיין גיוס ההמונים שלנו. זאת הייתה חוויה מדהימה, הגענו לאלפי שחקנים, מאמנים, ליגות, מועדונים ועיתונאים וקיבלנו הרבה פידבקים חיוביים והתלהבות רבה. הודות להם, Pulse Play הופך למציאות ואנחנו הולכים לשנות את עולם משחקי המחבט לשחקנים חובבנים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.