אנחנו פותחים את הסיבוב העולמי ב"חדשות הרכב" עם אחת המכוניות החמות שנחשפו לאחרונה, פיז'ו 308 GTI שמגיעה בשתי רמות גימור. פיז'ו מכרה עד היום 800 אלף מכוניות ספורטיביות ול-308 GTI יש מקום לצידן של אחיותיה למשפחה הספורטיבית כמו ה-205 וה-208 וכמובן גם הארסיזד שייצורה יופסק בשנים הקרובות.
העיצוב החיצוני של ה-380 GTI לא שונה דרמאטית מאחותה הרגילה והצביעה עם שני הגוונים היא שמסגירה כי מדובר בגרסה החזקה אם כי מדובר בתוספת תשלום של 2000 דולר. המכונית עצמה הונמכה ב-11 מ"מ ובתחתית הפגוש הקדמי תגלו כנפונים קטנטנים שלדברי פיז'ו נדרשים בשל המהירויות שהמכונית מגיעה אליהן. בצידי המכונית הוסיפו בפיז'ו את החצאיות ואילו מאחור שילבו דיפיוזר שחור ושני פתחי פליטה.
המראה הספורטיבי מתחזק עם חישוקי גלגלים בקוטר 17 או 19 אינץ' וקאליפרים אדומים מתוצרת מחלקת הספורט של פיז'ו. מהנדסי החברה התאמצו לחסוך משקל בכל נקודה והגיעו למשקל סופי של 1,203 ק"ג בלבד בהשוואה ל-1,362 ק"ג של היריבה הגדולה, פולקסוואגן גולף GTI.
בתוך המכונית תרגישו בוודאות שהיא ספורטיבית בזכות העיטורים הקרביים הרבים במושבים, בדלתות, בהגה בידית ההילוכים וגם בשטיחים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.