חברת גלידות פלדמן יוצאת במהלך שיווקי לקידום סדרת שלגוני האייס קפה של המותג. החברה משיקה אוטובוס קונספט שייסע ברחבי הארץ ויחלק שלגונים לקהל הרחב.
האוטובוס הוסב ל"בית-קפה" בגודל של כ-25 מ"ר, הכולל תשתיות חשמל, סאונד, אינטרנט, מסך אלקטרוני ושטחי פרסום פנימיים.
החברה השקיעה במהלך כמיליון שקל. המהלך כולל גם קמפיין על גבי 900 אוטובוסים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.