הכירו את הפרארי טסטה דה אורו שעוצבה בשנת 1989 ע"י המעצב התעשייתי הגרמני לואיג'י קולאני. העיצוב החריג לה זכתה הפרארי נועד לשבירת שיא המהירות באותה השנה בה החזיקה המרצדס סטרימליינר.
לפרארי מנוע טווין טורבו של פיאט בהספק של 750 כוחות סוס, לא מעט באותם ימים. המכונית נלקחה למישורי המלח המפורסמים בבונוויל שביוטה, ארה"ב, במטרה לרשום שיא מהירות חדש של 340 קמ"ש שנכשל.
גם הניסיון השני לשבור את השיא בשנת 1992 שעמד על 350 קמ"ש נכשל אף הוא. בימים אלו עומדת למכירה פומבית המכונית האייקונית והיחידה מסוגה במראנלו ביתה של פרארי באיטלה.
כרגע אין תג מחיר אך הערכות מדברות על מחיר התחלתי של 1.7 מיליון דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.