ענף המסעדות הוא ענף תחרותי במיוחד, ולא קל לשרוד בו. שיווק, פרסום וקידום מכירות הוא חלק חשוב במשחק, ולכן לפעמים צריך לחשוב מחוץ לקופסה כדי למשוך לקוחות. זו כנראה הסיבה שהביאה את רשת המסעדות הוותיקה BJ's האמריקאית לצאת בקמפיין ייחודי ושונה.
הרשת מציעה ארוחות בשווי 10,000 דולר לזוג ההורים הראשון שיקרא לתינוק הנולד או המאומץ שלהם בשם "קינואה" (Quinoa).
זה נשמע הזוי, אבל הסיבה לחלוקת הפרס עוד יותר הזויה - קידום שתי מנות קינואה חדשות ברשת המסעדות בעלת 163 סניפים ברחבי ארה"ב.
כללי התחרות שהחלה בשבוע שעבר די ברורים: הזוג המנצח יהיה הראשון שיקרא לתינוק שיוולד להם, או שיאמצו, בשם המאכל בין 22 ביוני ל-7 בספטמבר. הכוונה היא לשם פרטי בלבד ולא שם אמצעי או כינוי. בני הזוג חייבים להיות תושבי אחת מ-20 המדינות שבהן פועלת הרשת בארה"ב.
"אנחנו כל-כך נרגשים להציג את מנות הקינואה החדשות שלנו, שהחלטנו לעשות משהו גדול ואולי אפילו קצת משוגע", אמר סמנכ"ל השיווק של הרשת, קווין מאייר.
הורים שאינם מצפים לילד או סתם לא חוששים לקרוא לילד שלהם על שם של פריט מזון, יוכלו ליהנות גם כן מקידום המכירות של המנות החדשות, אם ישנו את השם הראשון שלהם בטוויטר ל"קינואה" עד לסיום התחרות ב-6 ביולי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.