לאחר הסערה שהתחוללה מול חברת אורנג' העולמית, עם התבטאותו של המנכ"ל סטפן רישאר על רצונו לסיים את עסקי החברה בישראל, חברת פרטנר מדווחת היום (ג') על חתימת הסכם עם אורנג', המסדיר מחדש את מערכת היחסים ביניהן.
על-פי ההסכם, מחקר שוק מקיף ישמש את שתי החברות על מנת להעריך את מיצובה של פרטנר בשוק התקשורת המשתנה בישראל.
הסכם המסגרת קובע כי לפרטנר ולאורנג' עומדת הזכות לסיים את הסכם רישיון המותג אורנג'. במקרה שפרטנר לא תממש זכות זו בתוך 12 חודשים, אזי הן פרטנר והן אורנג' תהיינה רשאיות לסיים את הסכם רישיון המותג במהלך 12 החודשים העוקבים.
בנוסף, ההסכם קובע כי סך כולל של 40 מיליון אירו ישולמו לפרטנר ממועד חתימת ההסכם ועד להשלמת מחקר השוק. כמו כן, ישולם סכום נוסף של 50 מיליון אירו במקרה שיובא לסיומו הסכם רישיון המותג בתוך 24 חודשים.
הסכומים המשולמים לפרטנר, כפי שנקבע בהסכם, ייוחסו באופן שווה על פני תקופה של 8 רבעונים, כנגד הוצאות שיווק, מכירות, שירות לקוחות והוצאות קשורות.
יו"ר דירקטוריון פרטנר, אדם צ'זנוף, ציין כי "אנו מברכים על חתימת הסכם חדש עם אורנג' העולמית, בהמשך למערכת היחסים שלנו ב-17 שנים האחרונות עם המותג, ועל כך שהצלחנו לכונן מסגרת חדשה למערכת היחסים העתידית שלנו עם אורנג'".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.