הצריכה העולמית עוברת בצורה מואצת לרשת. מותגים רבים בכל העולם מבינים את זה ומקימים אתרי שופינג מקוון על מנת להגדיל את המכירות.
אבל לצד היתרונות הרבים של אתרי הקניות און-ליין, יש לאתרים אלה שורה של מגבלות: צרכנים נכנסים לאתר ויוצאים ממנו בלי לקנות, הנאמנות ושביעות-הרצון של הקונים לא מספקת, וגם אם הם מרוצים - הם לא מספיק משתפים אחרים בדעתם החיובית.
קהל הצרכנים ברשת מחפש כנראה חוויה אחרת שתזכיר להם קנייה בחנות אמיתית; כאן נכנסת לתמונה חברת הסטארט-אפ הישראלית Tridshops, שהצליחה לפתח את הפלטפורמה האינטרנטית המלאה הראשונה בעולם לשופינג חברתי בתלת-ממד.
הפלטפורמה של Tridshops, שחלקה מוגנת בפטנט, מאפשרת לבעלי הרשתות והחנויות לבחור את הסוג, הדגם, העיצוב והצבעים של החנות על-פי רצונם, ולמלא בקלות את המדפים הווירטואליים במוצרים.
הגולשים יכולים לנוע בקלות בחנות באמצעות העכבר ואף להשתמש במסוע וירטואלי שמאפשר לנווט בקלות בכל רחבי החנות בדומה לחנות פיזית.
בניגוד לחנות רגילה, הפלטפורמה הישראלית יוצרת חוויה ייחודית בזכות האפשרות להוסיף עיצובים מיוחדים ולשלב סרטונים ותכני מדיה עשירים.
Tridshops הושקה לראשונה בישראל אחרי שגייסה כבר מיליון דולר ממשקיעים פרטיים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.