ה-NFL הודיעה על חתימת הסכם חסות חדש עם החברה הקוריאנית יונדאי - שתשמש כספונסרית הרכב הרשמית החדשה של ליגת הפוטבול במקומה של ג'נרל מוטורס.
החוזה הוא לארבע שנים, ולפי ESPN, יכניס ל-NFL כ-50 מיליון דולר בעונה (כ-200 מיליון לכל התקופה), פי שניים יותר ביחס להתקשרות הקיימת עם ג'נרל מוטורס.
במסגרת ההסכם, תוכל יונדאי "להשתמש בסימנים המסחריים של ה-NFL במספר ערוצי שיווק, כולל תוכן ממותג וחומרי פרסום וקידום שונים", על-פי ההודעה המשותפת שהוציאו שני הגופים.
על-פי בדיקה שערכה פירמת IEG, הכנסות הספונסרשיפ של ה-NFL ו-32 הקבוצות שלה עמדו על 1.15 מיליארד דולר בשנת 2014, עלייה של 8% לעומת 2013.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.