הטכנולוגיה לא רק מעוררת השראה ומאפשרת יצירתיות הפורצת את גבולות הדמיון, היא גם מערימה אתגרים רבים המאלצים אותנו להתארגן מחדש ולשנות דפוסי התנהלות מן הקצה אל הקצה. בוועידת MAD השנתית של "גלובס", בכירי התעשייה המקומית והעולמית ידברו על איך מחבקים את הטרנדים החדשים ואיך מתארים את הדבר הגדול הבא.
הטרנדים הכובשים את השיח בכל פעם מחדש מאלצים את הכוחות הכלכליים הגדולים "לחשב מסלול מחדש" - להרכיב מחדש את המודלים השיווקיים והפרסומיים, להמציא מוצרים חדשים, לפתח תוכן ולמצוא דרכים יצירתיות לפנות לצרכן החדש. האם הצרכנים מכתיבים את הטרנדים החדשים, או התאגידים שמוצאים דרכים חדשות לפנות לקהלי יעד רחבים? כיצד מזהים טרנדים?
נושאים אלו יידונו בוועידת MAD של "גלובס", במסגרת מושב "הטרנדים שמשנים את המציאות", שבו יתארחו מייקל היימן, סגן נשיא בכיר ב-AOL, מייסד Vidible ומוביל פעילות הווידאו של AOL; ורן גוראון, משנה למנכ"ל בזק, בשיחה עם צחי הופמן, כתב "גלובס".
כמו כן, ייחשף מדד הפרסומות של YouTube ו"גלובס" 2015, וייערך דיון בהנחיית רועי גולדנברג, כתב "גלובס", בהשתתפות רן גשרי, סמנכ"ל שיווק טאבולה; רונה שגב, שותפה-מייסדת TLV פרטנרס; וגל תורג'מן, משנה למנכ"ל ארטימדיה.
ועידת MAD 2015 של "גלובס" בשיתוף Orange - הוועידה המובילה בישראל בתחומי השיווק, הפרסום, המדיה והאינטרנט - תתקיים ביום רביעי הבא, 15 ביולי, ותארח אנשי מפתח מהתעשייה העולמית והישראלית, שידונו בכל הנושאים החמים שעל סדר היום של התעשייה בארץ ומחוצה לה. לפרטים והרשמה - לחצו כאן
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.