האוכל שנמכר בשדות התעופה בכל העולם לא ידוע באיכותו הגבוהה, אבל המקרה שלפנינו מתאר עלבון של ממש לסועדים. לקוח רכש כריך ביצה ובייקון במסעדת "EAT" בשדה התעופה אדינבורו בסקוטלנד תמורת 3.2 אירו (כ-13.5 שקלים) - ומה שהוא קיבל היה רחוק שנות אור מהמנה שציפה לקבל.
הלקוח העלה את התמונה לטוויטר וזכה לתגובות רבות מהגולשים, שהביעו תדהמה ואף שיתפו במקרים דומים שקרו להם. בכיתוב התמונה הוא כתב: "שיט, זה מה שמגיע למי שקונה כריך בשדה תעופה".
הלקוח המאוכזב הוסיף כי הוא נאלץ להמתין 15 דקות לכריך שלו, כיוון שבמסעדה שכחו מההזמנה. "כשקיבלתי את הכריך, אני וחברתי פרצנו בצחוק".
לאחר שהתמונה הפכה ויראלית ברשת, נציג מטעם השדה התעופה פנה ללקוח ואמר לו כי השדה פועל עם כל ספקי המזון כדי "להבטיח שהנוסעים מקבלים את הטוב ביותר. במקרה הזו המוצר היה מתחת לסטנדרטים שלנו, אנחנו מתנצלים. זהו לא השירות שאנו רגילים לספק, נבדוק את העניין עם המסעדה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.