מזל טוב מגיע לרנו עם הולדתה של המכונית החדשה רנו טליסמן שהושקה לפני מספר ימים. הדגם שמחליף את הרנו לגונה עוצב ופותח בסיוע מרצדס במטרה להיאבק במותגים גרמניים כדוגמת פולקסוואגן פסאט ואאודי A4.
למרות שהמילה המפורשת פרימיום לא הוזכרה באירוע ההשקה, עולה מדבריהם של קרלוס גון נשיא רנו וגם של לורן ואן דן אקרס שעיצב את המכונית, כי מטרת ההקפדה המרובה על כל פרט בתוך המכונית היא לספק לנוסעים חוויית נסיעה ברמה גבוהה עד כמה שאפשר.
פרט לאלה הקפידו ברנו על צריכת דלק נמוכה וכך גם זיהום אוויר קטן ואפילו על הנאה מנהיגה. המכונית תגיע עם שלושה מנועי דיזל ושני מנועי בנזין כאשר אחד מהם הוא בנפח 1.6 ליטר טורבו שנלקח ישירות מהקליאו אראס עם אותם נתונים בדיוק ואילו המנוע השני יהיה בנפח 1.6 ליטר אטמוספרי ללא טורבו.
מנועי הבנזין ישודכו לתיבות הילוכים כפולות מצמדים עם 7 מהירויות ואילו מנועי הדיזל ישודכו לתיבות ידניות עם אופציה לתיבה אוטומטית בת 6 מהירויות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.