מה עומד מאחורי הקמפיין המתוקשר של חברת האינטרנט "טום", שמספקת נתונים מבהילים על חשיפת הילדים שלנו לפורנו באינטרנט, ואף גייסה לשם כך את אביב גפן כפרזנטור?
צפו בראיון מיוחד עם מנכ"ל "טום" שהתארח בתוכנית "ברקוד" בגלובס TV.
עוד בתוכנית: בזמן שבישראל אנחנו מוציאים על כיסוי איכותי לסמארטפון יותר מ-100 שקל, בדיקת "גלובס" מגלה איזה כיסוי, מבין ההיצע הרחב שקיים בשוק, הכי כדאי לכם לקנות לסלולרי שלכם - ואיפה בדיוק כדאי לקנות אותו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.