אתר "המזבלה" חושף היום (ב') את מחירון התוכן השיווקי בקבוצת "הארץ"-"דה מרקר". צריך לציין בהקשר זה כי גם לכל האתרים הגדולים בישראל, ובכללם "גלובס", יש מחלקה לתוכן שיווקי - וההבדלים ניכרים בעיקר במידת ההפרדה באתרים בין תוכן מערכתי לתוכן שאינו כזה.
לפי הפרסום ב"המזבלה", קידום כתבת תוכן שיווקי באחד משני האתרים, "הארץ" או "דה מרקר", עולה 5,000 שקל לשבוע. אם הקידום מבוצע בשני האתרים במקביל, המחיר הוא 7,000 שקל לשבוע.
אם הקידום מבוצע באחד מהאתרים למשך שבועיים - המחיר הוא 7,000; ואם הקידום מבוצע ב"הארץ" ו"דה מרקר" במקביל למשך שבועיים, התעריף הינו 10,000 שקל.
בכל המקרים מדובר בכתבות שמוגשות כתובות וערוכות. כתיבה ועריכה של התוכן השיווקי כרוכות בעלויות כספיות נוספות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.