שתי הספורטיביות שלפניכם פונות לקהל יעד זהה אך מציעות חווית נהיגה שונה בתכליתה. הראשונה עם סמל הפרופלור מבאווריה שולחת את 326 כוחות הסוס דרך המתלים האדפטיביים לגלגלים האחוריים בלבד ומצריכה מיומנות נהיגה ושליטה מצד הנהג בעיקר כשבורר מצבי הנהיגה מדלג למוד ספורט פלוס שם בקרות הרכב מצמצמות למינימום את התערבותן.
מנגד, הגולף R מציגה הנעה כפולה עם 280 כוחות סוס ודיפרנציאל ספורטיבי המתעל את הכח בכל רגע נתון לכל ארבעת הגלגלים ובהתאם לאחיזתם באספלט, עובדה שמייצרת באופן יחסי מכונית סלחנית לטעויות של הנהג.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.