שוק הכדורגל האירופי מגלגל למעלה מ-3.5 מיליארד אירו בשנה אך ורק ממכירת כרטיסים, אך המועדונים ברובם גרעוניים.
עולם הספורט הכניס טכנולוגיות רבות בצד הספורטיבי והתחרותי, אך הצד הניהולי והשיווקי נותרו הרחק מאחור ביחס לחברות בעולם העסקי, בהיבטים טכנולוגיים, כמו גם בהיבטים של פרקטיקות עסקיות וניהוליות. החלטות מתקבלות על בסיס תחושות בטן בלבד, והגישה לנתונים רלוונטיים מוגבלת ביותר, כמו גם יכולת מדידת הביצועים.
התוצאה היא תפוסה נמוכה באצטדיונים, והכנסות נמוכות מן הפוטנציאל במרבית המקרים, דבר המשפיע גם היכולת למנף ערוצי הכנסה נוספים למכירות הכרטיסים, בין אם בחסויות או בזכויות שידור. מן הצד השני, ספסרים מנצלים מצב זה, על מנת ליהנות משולי רווח גבוהים על כרטיסים אשר לא תומחרו נכון על-ידי המועדונים, אשר לא נהנים כלל מהתוספת המשולמת על-ידי האוהדים לאותם ספסרים.
על מנת לפתור בעיות אלה, קמה אודובו, סטארט-אפ ישראלי המבצע אופטימיזציית הכנסות ותפוסה עבור מועדוני כדורגל באירופה.
איך זה עובד? צפו בסרטון המצורף.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.