הסכם חסות יוצא דופן להתאחדות הברזילאית: חתמה עם חנות התרופות והרוקחות האינטרנטית Ultrafarma על הסכם ל-30 (!) שנה, או במילים אחרות - עד לתום עונת 2044/45. עם זאת, ההסכם יוכל "להיבחן מחדש" בכל חמש שנים.
במסגרת החוזה, ימותגו המוצרים של נבחרת ברזיל עם הלוגו של Ultrafarma, והצדדים יקיימו שיתופי פעולה שיווקיים שונים.
Ultrafarma תהיה הספונסרית ה-14 בסך הכל של ההתאחדות הברזילאית. ברשימה נמצאות כמה חברות בלו-צ'יפ כגון נייקי, מסטרקארד, סמסונג וג'ילט.
נזכיר כי ההתאחדות הברזילאית עלתה לכותרות בהקשר שלילי במיוחד לפני חודשיים, אז תחקיר בעיתונות המקומית מצא כי חברת השקעות סעודית מתערבת באופן בוטה בפן המקצועי של נבחרת ברזיל, בשל הסכמים מסחריים עליהם חתמה עם ההתאחדות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.