רפי גינת מצא שימוש לתוכנית "כלבוטק" המיתולוגית שלו - והופך אותה לפלטפורמה פרסומית - כפי שפורסם ב"גלובס" בשלהי דצמבר.
תוכנית הטלוויזיה הצרכנית-תחקירית המזוהה עם גינת, אשר הופקה על-ידי חברת ההפקה שלו, ירדה אשתקד מהמסך אחרי קרוב ל-40 שנה.
בחודשים האחרונים נפגש גינת עם מספר דמויות בעולם הפרסום כדי לבדוק אפשרות ש"כלבוטק" תעבור הסבה לתחום הפרסום, כשגינת ישמש כמעין פרזנטור, בדומה למותג ג. יפית של אשת העסקים יפית גרינברג.
גינת, לשעבר עורך "ידיעות אחרונות", שימש כמנכ"ל ערוץ 10 במשך שנה וחצי מתחילת 2013 ועד אמצע 2014. הוא הובא לערוץ על-ידי נציגתו של איל ההון רון לאודר, מיכל גרייבסקי, במהלך שספג ביקורת על-ידי הנהלת הערוץ הנוכחית, בשל עלות משכורתו הגבוהה ועלויות ההפקה של "כלבוטק", שנחשבו לגבוהות ביחס לשוק ההפקה הישראלי.
עם עזיבתו של לאודר והחזרתו של יוסי ורשבסקי לתפקיד המנכ"ל, הוחלט לשנות אסטרטגיה בערוץ מזו שהונהגה בתקופתו של גינת, להפסיק להתחרות בערוץ 2 באותם כלים טלוויזיוניים תחרותיים ולהציב אלטרנטיבה תוכנית אחרת. לאור מצבו התזרימי הקשה של ערוץ 10 הוחלט על קיצוץ מקיף של 25% בתקציב הערוץ. אז הוצע לגינת להמשיך ולשדר את "כלבוטק" בעלות נמוכה משמעותית, והוא סירב ובחר לעזוב עם תוכניתו את הערוץ.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.