בתחרות "young creative" של איגוד הפרסום, "הבצפר", "גלובס" ותחרות הפרסום LIA - שהשלב האחרון שלה התקיים במסגרת ועידת MAD 2015 של "גלובס" בשיתוף אורנג' - זכו אסא קרן, קופירייטר בן 26 מאדלר-חומסקי, ועידו קציר, קופירייטר בן 22 שעובד גם הוא באותו משרד.
במסגרת התחרות בישראל הוזמנו אנשי קריאייטיב צעירים לענות באופן קריאטיבי בכל דרך שיבחרו על השאלה מדוע הם צריכים להיות אלה שזוכים בפרס - טיסה ללאס וגאס והשתתפות בסדנה לאנשי פרסום צעירים. לשלב הגמר הגיעו 8 עבודות.
תחרות LIA מבדלת עצמה בשנים האחרונות מתחרויות פרסום אחרות בין היתר בכך שאין חלוקת פרסים נוצצת למשרדים הזוכים, אין אירועי ברנז'ה ומסיבות מושקעות. את מקום כל אלה תופסת השקעה בדור הצעיר של משרדי פרסום.
מכל העולם מגיעים לשלב השיפוט הסופי, שנערך כבר 5 שנים בלאס וגאס, אנשי קריאייטיב צעירים. הם עוברים מרתון אינטנסיבי של הרצאות של אנשי שיווק ופרסום מהשורה הראשונה בעולם, וזוכים לקחת חלק כצופים בתהליך השיפוט עצמו.
זאת השנה השנייה שישראל לוקחת חלק בסדנאות ושולחת ללאס וגאס אנשי פרסום צעירים.
אסא קרן / צילום: תמר מצפי
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.