Gett (גט טקסי לשעבר) משיקה גרסה ייעודית להזמנת מונית בלחיצת כפתור לבעלי מוגבלות בראייה ועיוורים.
הגרסה החדשה של Gett הותאמה לצורכי אנשים בעלי מוגבלויות, עם ליקויי ראייה בעזרת שימוש בתכונת הנגישות (Accessibility) המוכרת כ "VoiceOver" במכשירי Apple וב "TalkBack" במוצרי Android. בהפעלת תכונת הנגישות המשתמש יוכל לשמוע תיאור של כל מה שקורה על המסך ולהשתמש באפליקציית Gett על מנת להזמין שירותי מוניות מנקודה אחת לשנייה.
המהלך נעשה בעקבות פנייה שקיבלה החברה מעדי קושניר, נער בן 17 מישראל שהינו עיוור מלידה. החברה שיתפה פעולה עם היזם הצעיר ביצירת גרסה באפליקציה, המנצלת את טכנולוגיית המגע הקיימת בה מאז השקתה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.