איקאה מבצעת ריקול ענק ל-27 מיליון לקוחות שרכשו שידות מדגם "Malm", לאחר ששתי שידות נפלו ומחצו למוות שתי פעוטות בארה"ב.
לא מדובר בריקול רגיל, שכן ערכת הצמדת השידה לקיר הגיעה עם המוצר אותו קנו הלקוחות. עם זאת, במקרי המוות שצוינו, הלקוחות לא השתמשו בערכה ולא הצמידו את השידה לקיר - וכאשר השידות נפלו על הפעוטות, הם נמחצו למוות.
כעת איקאה קוראת ל-27 מיליון הלקוחות שרכשו את השידה על מנת לחלק להם שוב ערכת הצמדה לקיר - בחינם.
בפברואר 2014 נהרג פעוט בן שנתיים מפנסילבניה, לאחר שהשידה נפלה עליו, והוא נמחץ בין השידה למיטתו. ביוני 2014 נהרג פעוט כבן שנתיים מוושינגטון, לאחר שהשידה התהפכה עליו ומחצה אותו.
בשני המקרים, השידות לא הוצמדו לקיר.
איקאה / צילום מסך
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.