הפסקנו כבר לספור את הקמפיינים שקוטפת בר רפאלי, אבל אין ספק שהפסגה שכבשה עכשיו דורשת התייחסות מיוחדת - הבינלאומית נכנסת לנעליים של דיאן קרוגר וקייטי הולמס.
רפאלי ממשיכה בקטיף הקמפיינים היוקרתיים, ואחרי הקמפיינים של מרטיני וביואיק היא הולכת להוביל את הקמפיין הבינלאומי לכבוד 70 השנים של רשת התכשיטים ה.שטרן.
בר אמנם לא הישראלית הראשונה שמככבת בקמפיין של הרשת - לפני עשור הייתה זו יעל גולדמן שכבשה את שלטי החוצות, אבל מאז עברו הרבה מים בנהר, או יותר נכון - הרבה קייטי הולמסיות.
בעקבות הקמפיין, רפאלי תארוז את עצמה לברזיל, שם ייערכו הצילומים, ועל-פי מקורבים, היא צפויה להשתכר כרבע מיליון דולר.
עד לא מזמן רפאלי גם תפקדה על תקן השגרירה של המותג ה.שטרן בישראל, אז אין ספק שאנחנו מדברים פה על קפיצת מדרגה מחמיאה במיוחד.
ישראל קורט, מנכ"ל ה.שטרן ישראל, מסר כי "הקשר ההדוק בין ה.שטרן ובר רפאלי החל מזמן. בר משדרת את ערכי המותג בצורה הטובה ביותר, ואנו מברכים על בחירתה לפנים הבינלאומיות של ה.שטרן".
בשבוע שעבר עלה קמפיין בינלאומי חדש בכיכובה של רפאלי עבור מותג הרכב היוקרתי ביואיק.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.