3 חודשים בדיוק אחרי שהציגה מתיחת פנים למותג גט טקסי ושינוי השם ל-Gett, החברה הישראלית בניהולו של שחר וייסר מציגה את השירות הראשון שלה מחוץ לעולם המוניות - משלוחי פרחים.
במסגרת שיתוף-פעולה עם רשת zer4u, החל מהיום יוכלו לקוחות החברה להזמין זר פרחים דרך אפליקציית Gett במחיר של 149 שקל.
בשלב הראשון, מסבירים בחברה, יופעל השירות באזור מרכז וצפון תל-אביב ורק במועד ספציפי אחר-הצהריים (בין השעות 16-19). הזר יכלול 15 ורדים אדומים, ובהמשך יוצע בכל שבוע זר פרחים אחר.
המהלך, שבמסגרתו יתווסף כפתור ייעודי בשם GettFlowers כחלק מהאפליקציה הקיימת להזמנת מוניות, הוא חלק ממהלך גדול יותר עליו הכריזה כאמור חברת Gett. במסגרת המהלך יושקו שירותים נוספים, שיאפשרו הזמנת פיצה, מסאז', מניקור, טכנאי, אינסטלרטורים ועוד.
מארק און, מנכ"ל Gett ישראל, אמר היום (ג') כי "כפי ש-Gett חסכה זמן יקר בדרך בה מזמינים מונית, כך תמשיך האפליקציה לחסוך זמן יקר ללקוחותיה בהזמנת מוצרים ושירותיים מובילים".
במקביל להשקת הזמנת הפרחים דרך חברת Gett בישראל, השיקה החברה במספר ערים נבחרות בבריטניה אפשרות להזמין דרך האפליקציה שמפניה עד לפתח הבית בתוך 10 דקות. מדובר בשיתוף-פעולה עם מותג השמפניה הצרפתי היוקרתי Veuve Clicquot. גם במקרה הזה מדובר בשירות שיפעל רק בשעות אחר-הצהריים ולזמן מוגבל.
עלות השירות אמורה לעמוד על 50 ליש"ט, כשבאתר ביזנס אינסיידר ציינו אתמול כי הזמנת אותו בקבוק דרך אמזון תעלה כ-40 ליש"ט. עם זאת, בחברת גט מסבירים כי המחיר הוא לא הפקטור המרכזי של השירותים החדשים, אלא דווקא הזמינות והנגישות של הזמנת השירותים וההגעה המהירה של המוצר או השירות אל הלקוח.
*** חברת zer4u נמצאת בבעלות אליעזר פישמן, שהוא בעל השליטה ב"גלובס".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.