קבוצת אומניקום בישראל מחזקת את כוחה בתחום המדיה: הקבוצה זכתה במכרז על תקציב מותגי חברת פררו רושה, הכוללים את המותגים נוטלה, קינדר ופררו רושה.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום במחירי מחירון למותג נוטלה עמד ב-2014 על היקף כולל של כ-11.5 מיליון שקל; סכום דומה הושקע בקינדר; וכ-4 מיליון שקל הושקעו במותג פררו רושה. תקציב המדיה הכולל מוערך בכ-18 מיליון שקל במחירים ריאליים.
אומניקום שותפה בשני משרדי פרסום בישראל, גיתם BBDO ויהושע TBWA, וקשורה בהסכם ייצוג עם זרמון DDB. עיקר המדיה של הקבוצה מנוהל בחברת המדיה TMF, אך חלקה מנוהל באופן מופרד על-ידי נבו כרמי, המשנה למנכ"ל פרסום יהושע.
עתה עומד חלק זה לגדול, שכן תקציב פררו ותקציב חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון יטופלו יחד במותג מדיה חדש שייקרא PHD וינוהל בידי כרמי. בכך מבצעת אומניקום צעד דומה לזה שעושות קבוצות פרסום אחרות, שעל מנת לנהל תקציבים מנוגדי אינטרסים מחזיקות במספר מותגי מדיה.
מותגי פררו רושה טופלו עד עתה במשרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין, שהיה אחראי הן לקריאייטיב והן למדיה. תקציב הקריאייטיב יישאר בשלב זה במשרד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.