ה-X1 של ב.מ.וו, המבוססת על הפלטפורמה של מיני וחולקת מכלולים עם האקטיב טורר, מסמלת אולי יותר מכל את שפת העיצוב החדשה בא תעשה היצרנית שימוש בעתיד בעיקר בדגמי ה-X עליה חתום המעצב הצעיר קלווין לאק.
מידותיה החיצוניות והפנימיות של ה-X1 גדלו וזה בהחלט מורגש בכל מקום בה ישבנו במכונית. הדשבורד נמתח לצדדים ויחד עם הקונסולה המרכזית מייצרים השניים זרימה שכל כולה מופנית לנהג כל זאת לצד איכות החומרים שעברה שיפור ניכר.
השידרוג הבולט בא לייד ביטוי בעיקר בעיצוב החיצוני. גריל הכליות המסורתי גדל והתנפח כלפי חוץ, הפנסים נמתחו לאחור ויחד עם פנסי הערפל הנקראים ע"י ב.מ.וו העין השלישית מקבלת המכונית מראה דרמטי יותר מבעבר. בתי הגלגלים הודגשו בעזרת קשתות שחורות.
חלקה האחורי של המכונית הזדקר כלפי מעלה, החלון האחורי גדל אף הוא ומספק מצד אחד שדה גדול יותר שהיה חסר בדור היוצא אך הודות לכנף שפרוסה מעליו הלוק הספורטיבי נשמר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.