לג'רמי קלארקסון, ג'יימס מיי וריצ'רד האמונד יש תוכנית טלוויזיה חדשה. על-פי דיווחים ב"גארדיאן" ובכלי תקשורת נוספים, המנחים לשעבר של תוכנית הרכב המצליחה "טופ גיר" ("Top Gear"), חתמו על עסקה על אמזון, ליצירת תוכנית עבור אמזון פריים.
על-פי דיווחים, העסקה של מנחי "טופ גיר" לשעבר עם אמזון היא בהיקף של 250 מיליון דולר, עבור 3 שנים ו-36 פרקים.
"תוכניתם של השלושה תשודר בשירות הטלוויזיה און-דימנד ("לפי דרישה") של אמזון, לאחר שהענקית האמריקאית הביסה בתחרות את ITV ואת מתחרתה באינטרנט, נטפליקס", דיווח הגארדיאן, לצד ציטוט שנון ומשעשע טיפוסי של קלארקסון:"אני מרגיש כאילו יצאתי ממטוס דו-כנפי ונכנסתי לתוך חללית".
הודעתה של אמזון מפתיעה במקצת, היות שהציפיות היו שנטפליקס היא זו שתזכה בשלישיית הטלנטים המנצחת של "טופ גיר".
כך או כך, קלארקסון, האמונד ומיי נטשו את התחום המוכר של הטלוויזיה המשודרת, והצטרפו בצעד אמיץ לעולם יצירת התוכן. הצלחתם המתמשכת ב-BBC הגיעה לקיצה מוקדם יותר השנה לאחר שקלארקסון, הידוע בנטייתו למאבקים, פוטר לאחר שהיכה מפיק של טופ גיר במהלך ויכוח בארוחת הערב לאחר יום צילומים. האמונד ומיי הצטרפו אליו. עם זאת, "טופ גיר" היא פרת מזומנים עבור BBC והתוכנית אינה צפויה לרדת, לאחר שכריס אוונס הוחתם בתור המנחה החדש.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.