שירות ההסעות האינטרנטי אובר נערך להשקיע 1 מיליארד דולר בהודו, ובכך להשוות את השקעתו לזו שבסין, כך דווח בפייננשל טיימס. לדברי אובר צעד זה יסייע לחברה להגיע ל-1 מיליון נסיעות ביום עד מארס 2016, הפעם הראשונה שבה החברה קובעת יעד כזה עבור הודו.
לדברי אמיט ג'אין, נשיא אובר הודו, החברה "שורית" בצורה קיצונית על השוק ההודי, והיא ממשיכה לצמוח בקצב של 40 אחוז בחודש.
ג'אין הוסיף גם כי החברה תרחיב את השירות אל מעבר ל-18 הערים שבהן היא פועלת, המספר הגדול ביותר בכל מדינה שהיא מחוץ לארה"ב. לא ניתן היה להשיג את תגובת אובר.
מוקדם יותר החודש ביטל ביהמ"ש בשלהי איסור של הממשלה שהוטל על אובר, וסלל את הדרך עבור החברה לפעול בעיר הבירה ולהגיש בקשה מחודשת לרישיון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.