לפני חודשיים, כשהושקה בקסטרו קולקציית קפסולה בעיצובו של אלון ליבנה, פורסמה ב"גלובס" תלונת לקוחה כי אין בה מידות מעל 42. קסטרו מסרה אז כי "הקולקציה עוצבה מבדים גמישים המתאימים לטווח מידות גדול יותר מהמידה הנקובה, כך שגם נשים במידות גדולות יותר יכולות ליהנות מהם".
נראה כי בקסטרו לא הפנימו את המסר. בעמוד הפייסבוק של קבוצת "אין לי מה ללבוש - מלכוד 42" הועלה פוסט בעקבות פגישה שקוימה אמש (א') בין נציגות העמוד עם אתי רוטר, מנכ"לית משותפת בקסטרו.
רוטר צוטטה בפוסט באמירות כמו "השמלה הזו לא יפה מעל מידה 44", "זה לא הטעם של קסטרו", "האוברול הזה לא יהיה יפה במידה 46", "מכנסונים זה לא יפה מעל מידה 42", "אני לא יכולה לענות לכולם על הצרכים", "אולי את לא מבינה קסטרו", "אין לנו מידות כי המחסנים מאד קטנים", "אתן בטוחות שאתן קונות במחלקה הרגילה של H&M?".
אחת המשתתפות כתבה כך: "מילת המפתח בפגישה הייתה אטימות. אי-אפשר להמעיט מכוח האמירה המסוכנת שלנשים מעל מידה 44 אין מקום בקסטרו, ושהחברה לא מייצרת ולא תייצר בגדים במידות 46 ו-XL. ניסינו לומר כמה פוגעני זה לומר לציבור שלם של נשים שאין ולא יהיה להן מקום בין כתלי הרשת, אבל נפלנו על אוזניים ערלות".
אתי רוטר מסרה בתגובה: "אני אוהבת את כל הלקוחות של קסטרו ואת לקוחות הנשים בפרט. פרטי הקולקציה של קסטרו מגיעים ברובם עד מידה 44 ובחלק מהמקרים עד מידה 46. עליי להדגיש כי פגישה זו נעשתה ביוזמתנו בעקבות פנייתכן במטרה להקשיב לכן, להכיר אתכן ולהבין את הצרכים שלכן. חבל לי שפגישה זו מוצגת כאטימות ונותנת במה לניגוח קסטרו ולעובדיה. נשמח להיפגש עמכן בחנות של קסטרו להמשך ההיכרות ובחינת הנושא".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.