יוסי ורשבסקי, מנכ"ל ערוץ 10, נבחר לאיש השיווק של חודש יולי על-ידי איגוד השיווק הישראלי. התואר הוענק לורשבסקי בזכות הובלת המהלך למיצוב מחדש של ערוץ 10.
ועדת השיפוט נימקה את החלטתה באומרה כי "איגוד השיווק הישראלי מכיר במהלך השיווקי של המיצוב מחדש של ערוץ 10, שהוביל לבידול ולשינוי המוצר, למיצוב מחדש של הערץ כולו וחברת החדשות ולתוצאות העסקיות המבטיחות".
באחרונה גם נבחר ורשבסקי לאחד המנהלים הבולטים בישראל על-ידי השלוחה המקומית של המגזין "פורבס".
ורשבסקי בידל את ערוץ 10 מערוץ 2 והוביל לשינוי בתפיסה הציבורית כלפי הערוץ, מערוץ חקיין למתחרהו - לערוץ העשרה בעל ערך מוסף.
האסטרטגיה יצאה לדרך באוגוסט 2014 והתבצעה ברמת יחסי ציבור וקמפיין פרסומי, תחת הכותרת "ערוץ בלי ריאליטי". במסגרת זו ויתר ערוץ 10 על מאבקו המשפטי להשבת "הישרדות" אליו, וויתר על הזכויות לתוכנית "היפה והחנון".
כמו כן, עלה קמפיין הפרסום "יש דברים חשובים יותר מטלוויזיה", שכלל 8 תשדירים. "התשדירים נועדו להבהיר את החיוניות של הטלוויזיה ככלי שינוי ושיפור החיים בישראל, ומצד שני העביר מסר של מודעות עצמית והכרה בסוגיות חברתיות בישראל. המטרה הייתה להבהיר שערוץ 10 חותר לספק ערך מוסף מעבר לבידור ואסקפיזם", לשון איגוד השיווק.
ביוני 2015 השתלטה קבוצת RGE על הערוץ, מהלך שאיפשר קבלת רישיון שידורים לטווח ארוך, שהבטיח את אופק פעילותו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.