בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת הפרסומת של חברת התקשורת בזק לקמפיין "בית חכם", באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי. בפרסומת נראה גידי גוב מגיע לאיראן, כדי לעצור את האיראנים מלפוצץ את העולם. הוא עוצר את הפיצוץ בכך שהוא מספר לכולם על השקת "הבית החכם". שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-50% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.2%.
פרסומת זו היא גם הפרסומת האהודה ביותר השבוע, עם שיעורי אהדה הנמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.7%.
זו הפעם השנייה מאז שהושקה הפרסומת שהיא נבחרת הן לזכורה ביותר והן לאהודה ביותר באותו השבוע.
מגדל נכנסה לדירוג בפעם הראשונה
קמפיין הפרסומות של אתר WOBI להשוואה בין מחירי ביטוח הוא קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על 2 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). גם בשבוע שעבר היה קמפיין הפרסומות של אתר WOBI המושקע ביותר, אך עם סך השקעה נמוך יותר - 1.3 מיליון דולר.
איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין את חברת הביטוח מגדל שנכנסה השבוע לראשונה למדד.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע דומה למספרן בשבוע שעבר, ועומד על 553 (לעומת 554 בתקופה הקודמת).
סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-46.8 מיליון דולר (לעומת כ-40.7 מיליון דולר שהושקעו בתקופה הקודמת).
פרסומות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.