הטירוף השנתי של תעשיית הפרסום האמריקאית סביב משחק הסופרבול מסרב להיבלם: ספוט טלוויזיוני בן 30 שניות במשחק הגמר הבא של ליגת ה-NFL (שיתקיים ב-7 בפברואר 2016 באצטדיון ליוויס בסנטה קלרה, קליפורניה) צפוי להימכר על-ידי רשת CBS במחיר שיא של 5 מיליון דולר - כך מדווח דארן רובל, כתב עסקי הספורט של ESPN.
המשמעות היא שכל שתי שניות של פרסום יעלו למעלה כ-333 אלף דולר, וכ-166 אלף דולר לשנייה.
המחיר יגלם זינוק של 11% לעומת המחיר שגבתה רשת NBC בסופרבול האחרון - 4.5 מיליון דולר. המשחק, בו ניצחה ניו-אינגלנד פטריוטס את סיאטל סיהוקס, נצפה על-ידי 114.4 מיליון אמריקאים בממוצע, והפך בכך למשדר הטלוויזיה הכי נצפה בתולדות הטלוויזיה האמריקאית.
גם כשלוקחים בחשבון את האינפלציה, הרי שמחיר ספוט של 30 שניות בסופרבול חצה את רף המיליון דולר כבר ב-1985. ב-1998 הוא הגיע ל-2 מיליון דולר, וב-2008 ל-3 מיליון. את רף ה-4 מיליון לקח 6 שנים נוספות לשבור, בסופרבול 2014.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.