נכנעה ללחץ הפרסומים בתקשורת: בשבוע שעבר פורסם ב"גלובס" כי ישראכרט תחל לגבות מלקוחותיה 4 שקלים בחודש עבור שירות מעקב אחרי חיובים באמצעות הודעות ב-SMS, שירות שאליו נרשמו מחזיקי הכרטיסים ואשר עד כה לא היה כרוך בתשלום.
היום (ב') הודיעה ישראכרט כי היא חוזרת בה מגביית העמלה האמורה. "לאור פניות לקוחות לישראכרט החליטה החברה, בתיאום עם בנק ישראל, להמשיך ולהעניק את השירות ללא תשלום".
בכך ממשיכה החברה ליישר קו עם יתר חברות האשראי שלא גובות תשלום עבור השירות היעיל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.