בסרטון בן כמעט 3 דקות מאפשרת חברת אמזון הצצה אל העולם שמאחורי המוצרים, אותם היא משלחת לכל העולם. כבר ראינו את סרטון הרחפן המרשים והעתידני משהו, הפעם מדובר בעולם האמיתי.
כל התהליך מתחיל בזמן שמתבצעת הזמנה באמצעות אתר האינטרנט. המשימה היא לאתר את הפריט מבין כל אותם מיליוני פריטים שנמצאים במחסן העצום. אז כפי שניתן לראות, פקודה נשלחת בכיוון הרובוטים שנושאים על גבם את מדפי הענק. כל המחסן מחולק כמו מפת רחובות וכבישים, והרובוטים יודעים להוביל את המוצרים על-פי שמות הרחובות.
ממש כמו חזון המכוניות האוטונומיות, הרובוטים אינם מתנגשים זה בזה, נוסעים במהירות גבוה יותר בכביש הראשי, כשבכבישים הצדדיים הרובוטים נעים בזהירות מירבית.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.