אפשר לומר שהכסף זורם כמו מים, לפחות בכל הקשור לסטארט-אפ נביה שמפתח ראשי מקלחת. נכון להיום הצליח הקמפיין בקיקסטארטר של החברה לגיוס הניב למעלה מ-923 אלף דולר, כשהיעד היה צנוע הרבה יותר: 100 אלף דולר בלבד. ויש עוד חודש לגיוס.
סביר להניח כי חלק מההצלחה תלויה בכך שהסטארט-אפ הצליח להכניס למקלחת כמה אנשים די מוכרים, כמו מנכ"ל אפל טים קוק לדוגמה, שחווה על בשרו את ראש המקלחת של נביה, שלפחות על-פי טענת המפתחים חוסך כ-70% מצריכת המים, באמצעות פטנט מיוחד שגורם לטיפות המים להפוך לקטנות יותר ולכסות שטח פנים רחב יותר.
כך יוצא שבזמן שמקלחת ממוצעת צורכת כ-75 ליטר של מים - המוצר של נביה צורך רק 23 ליטר מים.
איך זה נראה, ומה הסכומים מאחורי המוצר שהפך ללהיט? צפו בסרטון המצורף.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.