מוקדן באחת מחברות האינטרנט חושף בפני "תוכנית חיסכון" את השיטות שמתמרצות את מוקדני השירות לגרום ללקוחות לשלם כמה שיותר - ולקבל כמה שפחות.
"יש לקוחות שמשלמים כמה עשרות שקלים בחודש למהירויות נמוכות, כשאפשר ב-20 שקל לקנות את המהירויות הכי גבוהות", הוא אומר.
לדבריו, כל שקל הנחה שיקבלו הלקוחות - יירד לעובדים מהשכר: "אם הורדתי 50 שקל מהחשבון שלו, אז מהמשכורת שלי יירדו לי 50 שקל".
בתחקיר המלא, המצורף כאן בסרטון שלפניכם, המוקדן חושף גם כיצד החברות משווקות לנו מוצרים שאנחנו ממש לא צריכים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.